Recenzja Slim Fit Ewy Chodakowskiej



Jestem pod wielkim wrażeniem bo ten program różni się od wszystkich poprzednich tym, że nie zawiera kardio i wykonywany jest na boso. Mimo to nie jest tak łatwo jak mogłoby się wydawać, gwarantuje Ci pot, a może nawet zakwasy.

Całość trwa 50 min, włącznie z rozgrzewką i rozciąganiem, a my możemy kontrolować czas, dzięki zegarowi, który wyświetla się w lewym górnym rogu. Program nie ma żadnych przerw i cięć, płynnie przechodzi w kolejną część. Każde ćwiczenie wykonywane jest przez 30 sekund, po czym to samo wykonujemy w ruchu pulsacyjnym, aby lepiej pracować konkretnym mięśniem. W tym treningu nie liczy się ilość powtórzeń, tym razem Choda stawia na jakość i technikę wykonywanych ćwiczeń. Slim Fit zaczyna się od pozycji stojącej, po czym po jakimś czasie przechodzimy na matę. 

Ten program polecam absolutnie każdemu. Nie jest on bardzo wymagający, sama Ewa proponuje w niektórych ćwiczeniach użycie hantli. Dla fanek szybkości, skakania i dynamicznego wysiłku może być prawdziwym wyzwaniem. Tym razem zestaw wymaga wielkiego skupienia, precyzji, kontrolowania oddechu i odpowiedniego spinania mięśni. Wbrew pozorom to wszystko jest naprawdę wymagające i działa. 
Po pierwszym treningu miałam minimalne zakwasy, głównie w dolnych mięśniach brzucha - to już jakiś efekt. 

Uwierz mi na słowo, że Slim Fit będzie idealny dla początkujących (i nie tylko) - bo na pewno się nie zrazisz. Będzie też świetny w te gorsze, leniwe dni, gdy nie chcę nam się skakać i pracować dynamicznie. Gorąco polecam!


Zaobserwuj, jeśli tutaj Ci się podoba. :)

Komentarze

  1. Jeszcze tego treningu nie miałam, ale chętnie zobaczę jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie ćwiczę i ogólnie nie wypowiadam się za te tematy, bo po prostu się nie znam, ale! Jak zacznę ćwiczyć to z pewnością wpadnę tutaj jeszcze raz i przekonam się sama, ile potu wyleje;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie ćwiczę z Chodakowska ponieważ strasznie obciąża mi stawy 😍
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka programów Ewy. Troszkę mi się przejadły. Pytanie czy to jest coś podobnego do skalpela ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Slim Fit ma podobne, lecz utrudnione ćwiczenia, nie jest dynamiczny, zero kario i przeskoków. :)

      Usuń
  5. Lubię jej ćwiczenia, ale niektóre z nich strasznie obciążają mój chory kręgosłup :(
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. przydatna na pewno :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu wziąć się za siebie :D

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię ćwiczenia z Ewką. Sama bywa kontrowersyjna, ale to w sumie pozytywna babka i ma bardzo dobrze dobrane programy treningowe moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty