Second hand - outfit #1 CK




Sklepy z odzieżą używaną - są ich zwolennicy i przeciwnicy, ja zdecydowanie jestem w tej pierwszej grupie. Można tam znaleźć dużo perełek za bardzo niską cenę. Bardzo Was zachęcam do odwiedzania tego typu sklepów, zwłaszcza w dzień dostawy, o ile zależy Wam na firmowych ubraniach, bo wbrew pozorom jest ich tam bardzo dużo. 
Nie chcę wywoływać niepotrzebnej dyskusji, bo pewnie znajdzie się ktoś, dla kogo ubrania wcześniej noszone mogą być czymś niehigienicznym, wręcz dziwnym. Ja nie mam z tym problemu, oczywiście wszystko wcześniej jest wyprane. Aktualnie istnieją takie specyfiki, że po wyczyszczeniu dana rzecz jest prawie jak nowa. Dlatego zachęcam Cię do korzystania z second handów, nie ma tam nic strasznego, nie jest to wstyd, po coś takie sklepy istnieją. 

Tym razem upolowałam męską koszulę Calvin'a Klein'a w rozmiarze L, która jest na tyle długa, że mogę nosić ją jako sukienkę, a mój chłopak jako zwykłą koszulę. Do tego sztruksowa kurtko-koszula w modnym w tym sezonie kolorze czerwonym, firmy Next, rozm. M. Na szyi mam aksamitną chustę o panterkowym wzorze i ostatnio bardzo popularną czapkę, również wykonaną ze sztruksu, czyli jednego z najmodniejszych materiałów w sezonie jesienno zimowym. Za wszystkie te rzeczy zapłaciłam około 25 zł.

Napisz w komentarzu czy chcesz zobaczyć inne stylizacje lumpeksowe na tym blogu. 






Jeśli podoba Ci się mój blog to koniecznie obserwuj, by nie przegapić nowych postów. :)

Komentarze

  1. podoba mi się nakrycie głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego uwielbiam lumpeksy! :)
    Świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super! Czasem można trafić na super ubrania czy akcesoria. Lubię kupować zwykłe koszulki i je przerabiać.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

    Fantastycznie wyglądasz ajćććć <3
    absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)

    pozdrowionka :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, ja też uwielbiam buszować po takich sklepach :)

    http://zuzmot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw prezentuje się świetnie! Do tego tło zdjęć dodaje fajnego klimatu i świetnie komponuje się kolorystycznie ze stylizacją :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wszystko dobrałaś ;> Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sh to moje ulubione sklepy!! Uwielbiam tam chodzić i wyszukiwać ciekawe perełki do mojej szafy. Świetna stylizacja!
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja,ja uwielbiam sh!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega mega😃
    zapraszam do mnie http://victoriazontek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lumpeksy! To jest to co kocham! Orginalne ,unikalne rzeczy 💕 Mój blog💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez lubię chodzić do sh, a jak znadę jakąś perełkę, to jestem mega szczęsliwa przez następny tydzień haha :d
    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robiłam stylizacje lumpeksowe u mnie jakiś czas temu. Uwielbiam kupować sh, można znaleźć tam niesamowite perełki. Chętnie obejrzę u Ciebie więcej takich zastawień ;) Pozdrawiam!

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kozaki! A twój kolor włosów idealnie zgrywa się z koszulą :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się koszula, do twarzy ci w tym kolorze. :)
    https://filmosyserialosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pracuję w SH wiec wiem ile firmowych rzeczy przewija się :)
    Również kocham SH i często znajduję tam perełki :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czad! Ta koszula jest boska <3 Sama bym ją chętnie przygarnęła,gdyby tylko wpadła mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super czekam na nowa stylizacje;)

    Zapraszam do Siebie - nowy post świąteczny🎄🎅

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty