holiday




Zaczęły się wakacje, dlatego przygotowałam bardzo letni outfit! Klasyczne Vans Old Skool, torebka w kształcie ananasa nieklasycznie zapięta na biodrach, jako nerka, bardzo wygodnie i stylowo - Zaful. Czerwone lenonki, czyli coś co dają charakteru całej stylizacji. 

Po wakacjach pewnie część z Was zacznie nowy rozdział w swoim życiu. Nowa szkoła, studia, praca? Zbliżają się ciężkie wybory i dojrzałe, trudne decyzje. Wiem jedno, warto kierować się swoimi preferencjami, swoim zdaniem, pomysłem na siebie! Będzie bardzo ciężko, nieraz się nie uda, nieraz ludzie podłożą Ci kłody pod nogi, nie będą wspierali, będą przeciwko Tobie ale dasz radę! Nikt za Ciebie życia nie przeżyje, to Twoje wybory, decyzje, życie! Rady, spostrzeżenia, zdania są ważne ale nie najważniejsze, to Twoje zdanie jest kluczowe, pomyśl o sobie, o tym czego Ty chcesz i co oczekujesz od życia. Próbuj udowodnić sobie, że jesteś wspaniała, nikomu innemu. Rób wszystko z myślą o sobie, to jest właśnie ten czas! Nie bój się podejmować wyzwań i ryzykować, nie masz nic do stracenia. Może się nie udać ale wszystko, co zyskasz po drodze jest Twoje!






Komentarze

  1. Bardzo ładny outfit. Taki... szalony można powiedzieć. Osobiście bałabym się połączyć czerwień i żółć, jednak w Twoim wydaniu wyszło to naprawdę pozytywnie.
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Całe przesłanie posta bardzo motywujące :D

    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie letni look! żółć to kolor którego brakuje w mojej szafie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i podobają mi się Twoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Cudowne, żółte spodnie. Mam taką samą torebkę :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sztos stylizacja ,super torebka,te spodnie i top ,bardzo mi się podoba :D trafiłaś w mój gust
    zapraszam do mnie :https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw idealny na lato! Świetnie wyglądasz.


    Zapraszam na swojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow świetne połączenie czerwonej kurtki z żółtymi spodniami! Będę wpadała tu częściej! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Taka inna, szalona ale mnie się bardzo podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Myślałam ostatnio czy nie kupić tych vans'ów.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No pamiętam jak ja dokonywałam różnych wyborów lub chciałam dokonać lecz przeszkodziła mi w tym moja poprzednia szkoła. Życie bywa nieprzewidywalne. Ale jest jedno i trzeba z niego korzystać w 100%!
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia świetne, zwłaszcza te w podskoku takie charakterne :D Strasznie mi się podona dobór kolorów i oczywiście Twój kolor włosów :)
    Pozdrawiam serdecznie
    https://zakatekpodchabrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten trend, jakim jest noszenie torebki na biodrach! Wyglądasz super i cała promieniejesz! :)
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne i przede wszystkim pomysłowe zdjęcia. Stylizacja wręcz świetna. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki świetny kolor spodni! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten look jest boski:) Takie spodnie musza wyladować u mnie w szafie:)


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty