Jak dobrać właściwy trening ?

Bycie fit jest po prostu modne. Muszę przyznać, że to świetna i ponadczasowa moda, która każdemu pasuje. Ludzie mówią: chcesz mieć ładne ciało i być zdrowym? Zacznij ćwiczyć! Szkoda lub nie szkoda, że możliwości jest multum. Tylko jak wybrać najlepszą? Dzisiaj trochę zdrowej teorii.


Trening cardio?

Przeznaczony dla osób, które chcą poprawić swoją kondycje, a przede wszystkim dla tych, które chcą schudnąć. Ten trening spowoduje, że Twoje serce zacznie szybciej bić, a Ty dostaniesz zadyszki.


Trening aerobowy?

Odmiana cardio. Trening polegający na wykonywaniu jednego ćwiczenia przez długi czas.


Trening interwałowy?

Trening polega na przeplataniu bardzo intensywnych i mało intensywnych ćwiczeń. Przeznaczony dla ludzi z dobrą kondycją. Spala kalorie i odchudza.

o   bieganie
o   skakanie na skakance
o   jazda na rowerze
o   naprzemienne bieganie truchtem i sprintem


Trening siłowy?

Ten trening wyrobi i uwidoczni Twoje mięśnie, spali kalorie, wyrzeźbi sylwetkę. Możesz go wykonywać przy pomocy ciężarków lub wagi swojego ciała.

o   plank
o   trening na siłowni


Trening ujędrniający/rzeźbiący?

To ćwiczenia na konkretną, daną grupę mięśni, które wzmacniają i rzeźbią.

o   A6W
o   ABS



Teraz już wiesz, jaki trening masz wybrać, by osiągnąć efekt? Mam nadzieję,
 że już za chwile wybierzesz ten idealny dla siebie. Jednak pamiętaj, że najlepiej będzie, 
gdy wymieszasz wszystkie rodzaje treningu, a wtedy każda część Twojego ciała skorzysta 
na tym w stu procentach. Do tego zdrowa dieta i sukces do wakacji jest gwarantowany. Najlepszy czas na działanie jest teraz, nie ma na co czekać, działaj!







Proszę wszystkich czytających mojego bloga o dołączenie do witryny, która znajduję się na pasku po prawej stronie. Dziękuje za każde dołączenie, na pewno pomoże mi to w rozwinięciu bloga.


 Znajdziecie mnie również na DDOB.

Komentarze

  1. To niestety nie tak oczywiste. A6W to katorga, którą można sobie zniszczyć kręgosłup. Najlepsza opcja dla każdego to połączenie treningu siłowego 2-3 razy w tygodniu z jakimś inny sportem np bieganie czy rower, a może i pływanie. Ale na dobrą sprawę, trening siłowy trenuje wszystko i zabiera najmniej czasu : ) Gorąco polecam kalistenike, która jest treningiem siłowym tylko z masą ciała. Wybacz podrzucanie linku, ale napisałem posta dla kobiet, jak zacząć trenować siłowo http://paweltrenuje.blogspot.com/2016/01/prosty-trening-dla-kazdej-kobiety.html Zapraszam, bo być może wielu osobą to coś da, a to moja misja, by to ludziom udowadniać i pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zobaczę i chętnie zaczerpnę trochę wiedzy na ten temat. :)

      Usuń
  2. Nigdy nie ogarniałam jakich efektów spodziewać się po danych treningach, dzięki za oświecenie! :)
    Może w końcu uda mi się zmobilizować i zacząć działać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od roku robie a6w i skalpel a efekty niestety znikome ;_; ale zdjecia to swietna motywacja dla wielu osob, trzymam kciuki za ciebie, oby przyniosly jeszcze lepsze efekty :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmień dietę, spal tkankę tłuszczową do minimum, spraw aby każde ćwiczenie wykonywane było dokładnie. Poza tym nasz organizm po jakimś czasie przyzwyczaja się do ćwiczeń i na nie po prostu nie reaguje - urozmaić lub zmień całkowicie trening. :)

      Usuń
  4. Kiedyś robiłam Cardio i teraz tez mam zamiar zacząć. Efekty szybkie i świetne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Też chyba niedługo zacznę ćwiczyć!
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super efekty dech zapierają! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam trening kardio, często biegam i ćwiczę na orbim :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle tych możliwości jest a mi zawsze brakuje chęci! Niestety czuje że to się nigdy nie zmieni ćwiczę dwa dni potem kompletnie o tym zapominam

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo motywujący post! ja na razie zwyczajnie ćwiczę
    ale myślę o jakimś lepszym treningu :) nie chcę
    schudnąć, tylko zrobić sylwetkę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ćwiczę na mięśnie, bo jestem bardzo szczupła i nie mam czego zrzucać. Lubię treningi ABS na brzuch i Mel B na pośladki, polecam. :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy post, u mnie z ćwiczeniami jest taki problem że później mi się nie chce dalej robić i przestaje. Jest brak motywacji do działania to jest okropne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skup się i weź życie w swoje ręce, przeczytaj moje wcześniejsze posty, może jakoś Cię zmotywuje. Pomyśl, że w wakacje będziesz czuła się lepiej, niż kiedykolwiek, zacznij działać! :)

      Usuń
  11. Super wszystko wyjaśnione :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatne. Sport towarzyszył mi przed dłuższą część mojego życia więc na szczęście rozumiem te pojęcia. Jednak dla laików baardzo pomocne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! Super efekty! Nie lubie przerysowanych mięśni, a Twoja sylwetka wygląda idealnie! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tu sprostować, bo zdjęcie nie jest moje, tylko ze strony motywujemy24, w prawym górnym rogu jest właśnie podpis. :)

      Usuń
  15. Bardzo rzadko ćwiczę nie mam motywacji http://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwuj mojego bloga, a na pewno Ci ją dostarcze :)

      Usuń
  16. Kiedyś cwiczylam ale potem gdy straciłam na wadze odpuscilam :)
    Teraz jest idealnie xx
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomiędzy tygodniem 0 a tygodniem 6 ile razy w ciągu tygodnia ćwiczyłaś i przeplatałaś rodzaje treningów? :) Piękne ciało! Dziewczyno zmusiłaś mnie do ćwiczeń! <3
    zapraszam do mnie w wolnej chwili: www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. podążamy za modą, nakręcają nas do tego celebryci, niestety
    Super post!
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty