05.03.2016

Co jeść po treningu ?

Co zjeść po morderczym treningu aby nie czuć się pełnym, a najedzonym i pełnym energii?

Podczas ćwiczeń pocimy się, a więc nasze ciało traci wiele składników mineralnych. Pozbywamy się wapnia, magnezu (migdały, jogurt naturalny, jarmuż) – wpływających pozytywnie nie regeneracje mięśni. Dlatego po treningu koniecznie uzupełnij ich niedobór. Kolejnymi składnikami, które naładują Twoje ciało jest glikogen – polisacharyd 
(wafle ryżowe, miód) oraz białko, które przyśpieszy budowę mięśni. Pamiętaj również 
o nawadnianiu swojego organizmu. Brak wody spowoduje, że staniesz się zmęczony
 i śpiący, a przecież chcesz się podzielić swoją radością z innymi. 

Zakoduj: odczekaj pół godziny po treningu.
 Pamiętaj: posiłek po wieczornym treningu powinien
 być mniej kaloryczny, niż ten po porannych ćwiczeniach. 


Propozycje posiłków po treningowych:

- chleb razowy z pastą z makreli
- banan z jogurtem naturalnym, otrębami i miodem
- makaron ze szpinakiem, czosnkiem i śmietaną

Składniki, jakie możesz dodać: 

-gorzka czekolada
- kakao




Proszę wszystkich czytających mojego bloga o dołączenie do witryny, która znajduję się na pasku po prawej stronie. Dziękuje za każde dołączenie, na pewno pomoże mi to w rozwinięciu bloga.

 Znajdziecie mnie również na DDOB.

10 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post jak dla mnie, jestem na początkującej diecie i też zastanawiałam się co jeść po takim treningu!
    +chętnie bym zjadła :(
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo przydatny post! :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post dla mnie i zapewne wielu początkujących osób! Wszystko sobie ładnie spisałam na karteczce i mam nadzieje, że również szybko wykorzystam!
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogosferze, a także zaparaszam do siebie, jednocześnie cichutko zachęcając do obserwacji!
    Mój blog-KLIK!☼

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, na pewno mi się przyda. ☻
    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Jak ci się spodoba to zaobserwuj. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie posty !! Ja polecam tez grzanki z wedzonym lososiem zalanym jogurtem naturalnym i pomidorkami koktajlowymi :) Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji.

    Moj blog : http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po treningu staram się zawsze zjeść coś co ma dużo białka czyli np. kostkę serka białego z jogurtem naturalnym i chrupkie pieczywo. Twoja propozycja pasty z makrelą jest również pełna białka. Muszę chyba wprowadzić ją do diety :)

    Zapraszam do mnie :
    http://bucketfullofflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przyda mi się bo dzisiaj muszę poćwiczyć, nie chcę mi się ale trudno.


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń