Yellow Red



Pierwszy post w nowym roku i pierwszy post od bardzo dawna. Mój wolny czas ogranicza się do minimum, a kiedy już go mam na dworze jest ciemno i z sesji zdjęciowych nici, dlatego moja aktywność gdziekolwiek bardzo spadła. Postaram się nadrabiać. 

Najpierw muszę polecić Ci sweter, który mnie pozytywnie zaskoczył swoją dobrą jakością, miękką i przyjemną tkaniną oraz dobrym wykonaniem. Do tego nie jest zwyczajny, dzięki poszerzanym rękawom i lekkim wycięciu z przodu. Jak dla mnie sztosik. Drugą rzeczą są czerwone spodnie stylizowane na dresowe, wykonane z satyny, które na mroźne dni na pewno się nie nadadzą, natomiast jak dla mnie fajnie jest mieć w swojej szafie coś nietypowego, co z basic'iem da ciekawe połączenie, efekt wow i tak naprawdę zrobi cały outfit.
A jeśli jesteś wielkim freakiem modowym to nie możesz przejść obojętnie obok dodatków z Zaful, jak zwykle Zaful nie zawodzi i ma w swojej ofercie wszystko, co modne, inne i dobrze wykonane.
Kultowa czapka bosmanka, oryginalne okulary i owalne kolczyki z motywem krzyża znajdziesz właśnie tam - w dobrej cenie i jakości.
Nie bój się kombinować i cieszyć modą!







Komentarze

  1. Świetne spodnie i sweter :D Razem tworzą naprawdę ciekawą stylizację :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja uwielbiam musztardowy odcień, wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super połączenie kolorów i świetna stylizacja!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, naprawdę są niesamowite!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty