Pineapple




Choć lada dzień kończą się wakacje to ja dodaje już ostatnią bardzo letnią stylizację, do której wykorzystałam górę od stroju kąpielowego. Muszę przyznać, że w tym sezonie był to jeden z najwygodniejszych i ciekawych bikini jakie posiadam. Koniecznie zobaczcie jak prezentuje się całość tutaj. Bikini pochodzi z Zaful, który w swojej ofercie posiada mnóstwo oryginalnych stroi. 
A jeśli szukasz fajnych gadżetów w postaci torebki, torby czy plecaka to zajrzyj na asortyment Rosegal. Zazwyczaj produkty z tej strony są dobrej jakości i mają przyzwoitą cenę, a rzeczy nie różnią się od tych kupionych w sieciówkach. 
Nie musisz się bać zakupów z tak zwanych chińskich stronek bo aktualnie prawie wszystkie lub wszystkie ubrania z sieciówek właśnie stamtąd pochodzą. Jednak aby nie stracić pieniędzy na coś bezużytecznego lub niewartego swojej ceny warto czytać komentarze i sprawdzać opisy produktów, wtedy zakupy powinny się udać.






Post Ci się podoba? Obserwuj lub skomentuj! :)


Komentarze

  1. Niesamowicie oryginalny masz styl! Ten ananasek jest mi dobRze znany, super dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka jest przeurocza, piękny styl.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja, taka ekstrawagancka. Ale to super, bo aż miło się patrzy, jak ktoś wybija się przed szereg i to w pozytywny sposób. :) Nie widziałam wcześniej torebki z motywem ananasa, lecz prezentuje się ona naprawdę super!
    Pozdrawiam :D
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się podoba. Wyglądasz super i śweitna ta ananasowa torebka. Plener prześliczny <3
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia jak zawsze!!! :**/ N

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jak oryginalnie! Świetny klimat! :)
    Obserwujemy?

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię zamawiać z chińskich stron internetowych 😊 Śliczna stylizacja

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkiem inny styl,sama osobiście wolę minimalizm , ale u Ciebie wszystko razem wygląda po prostu świetnie ❤ Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Prawdziwa modelka ! :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja, zakochałam się w okularach ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja a ta torebka na prawdę fajnie pasuje!
    Obs!
    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz ;*
    mam torebkę ale w biało - czarnym wydaniu
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest świetna :) Moja córka by oszalała bardzo lubi takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kupowałam jeszcze nic z Zaful, ale zaintrygowała mnie ta sceneria. W pięknym miejscu robiłaś zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty