Easy

bluzka - Rosegal // spodnie - Rosewholesale // biżuteria - Rosewholesale // okulary - Sammydress 



Posty ze stylizacjami zawsze wykorzystuje do napisania jakiś motywujących słów, które biorą się dzięki moim doświadczeniom. Już jakiś czas temu uświadomiłam sobie, że wszystko jest dla ludzi i warto próbować swoich sił we wszystkim, co wydaje się dla nas interesujące. Nie ma czasu na zastanawianie się nad czymś, co od dawna nas pociąga lub dręczy nasze myśli. Poza tym wdrążenie w życie spontaniczności naprawdę bardzo popłaca. Na pewno lepiej jest spróbować, niż żałować, że się nie spróbowało. Dlatego zacznij żyć pełnią życia! 

Mom jenas, które są lekko dzwonowate i biżuterię na ciało kupisz w Rosewholesale. Obie te rzeczy są bardzo dobrze wykonane, spodnie w rozmiarze S pasują idealnie. Do tego zwykły biały t-shirt z lekko opuszczanymi rękawkami jest wykonany z rozciągliwego materiału, dobrze uszyty i uroczy, dlatego polecam zajrzeć na Rosegal. Okulary dość oryginalne, bez żadnych oprawek znajdziesz na Sammydress.








Podoba Ci się tutaj? Obserwuj mnie lub skomentuj mój post! :)

Komentarze

  1. Pięknie <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, też wychodzę z założenia, że lepiej czegoś spróbować i ewentualnie się sparzyć, niż później żałować, że się nie spróbowało :)
    Życie trzeba wyciskać jak cytrynę, by żaden dzień bezsensownie nie przeleciał nam przez palce :)

    super wyglądasz :)
    a te portaski mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie wyglądają genialnie, kocham takie dwukolorowe jeansy + to wycięcie na końcu nogawki = cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie troche nie w moim stylu, ale bluzeczka jak najbardziej mi sie podoba! Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się stylizacja, idealna do sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :D
    Pozdrawiam! jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. że rozmiar S tych spodni jest na ciebie dobry to ciekawe, jak wyglądasz jak wieszak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty