Kokosowy chia pudding





Nasionka chia to jedne z tak zwanych super foods, które już jakiś czas temu podbiły serca wszystkich wielbicieli zdrowej żywności. Nasiona chia, czyli szałwii argentyńskiej słyną ze swoich wspaniałych wpływów na zdrowie, ale nie tylko. Na pewno znasz je z różnych zdjęć, czy opowieści w połączeniu ze słowem pudding. Dzisiaj mam dla Ciebie mega prosty przepis na deser lub śniadanie - jak wolisz. Jeżeli lubisz słodki smak i nie jesteś mistrzem w kuchni to ten pudding jest dla Ciebie! 




Składniki: 

- 4 czubate łyżki chia
- 400 ml mleczka kokosowego
- 100 ml mleka (nie ma znaczenia jakie wybierzesz)
- 1 lub 2 łyżki słodzidła, według swoich upodobań ( ja daje syrop klonowy)
- mix owoców, konfitura



Przygotowanie:

Do miski wlej obydwa mleka, dodaj nasionka i słodzidło. Wszystko energetycznie wymieszaj trzepaczką lub mikserem, około 2 min. Płyn przelej do pojemników, w których planujesz podać pudding, po czym wstaw go do lodówki na co najmniej 3 godziny, a najlepiej na całą noc. Następnie dodaj do niego owoce lub dżem. Ja wykorzystałam dżem wiśniowy, zrobiony przez mamę - wspaniałe połączenie.
 Zdrowe i smaczne!



rób przy: The Weeknd - Secret 


Jeśli podoba Ci się mój blog - koniecznie zaobserwuj, by być na bieżąco. 


Komentarze

  1. OOo deser zrobię sobie screena i powiem mamie żeby zrobiła haha. Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, na pewno Kiedy wypróbuję przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, aż mam ochotę taki sobie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie taki niedługo zaserwuję, bo super się prezentuje!

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam nasionka chia, ale tylko wtedy jak nie są zbyt napęczniałe.
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty