12.06.2017

COUNTRYSIDE



Wiara w siebie to podstawa, która może dać duże pole manewru. Bycie tak zwanym sobą, to podstawa podstaw. Co dla mnie znaczy bycie sobą? Myślę, że jest to unikalność i wyjątkowość. Jest to bycie niepowtarzalnym i jedynym w swoim rodzaju. 
Dlatego ja wybieram bycie sobą i poprzez ubiór mogę to świetnie pokazać. Nie bójmy się eksperymentować! Warto jest szukać i próbować. Ja, gdy już znalazłam to w czym czuję się maksymalnie dobrze i maksymalnie Adą jestem bardziej szczęśliwa. Wolę ubierać się tak, niż być marną kopią kogokolwiek i jakiegokolwiek stylu. Pamiętaj, że strój może wyrażać Twoją osobowość i temperament. Pierwsze wrażenie też jest ważne. 
Nie sugeruj się kimś, kto nie jest dla Ciebie wystarczająco ważny. Bądź dla siebie najlepszym przyjacielem, a życie stanie się łatwiejsze. 
Zachęcam Cię do bycia wyjątkowym. :)




Chcesz być na bieżąco z moimi postami? Zaobserwuj mnie przez konto Google!  

19 komentarzy:

  1. Czuję się pozytywnie zaskoczony! Rudzielec śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trudno być swoim najlepszym przyjacielem, jednakże zdecydowanie lepiej postawić na bycie sobą. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie Ty masz piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoją oryginalność podkreślają te ogniste włosy :) Pięknie napisane kochana:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz :) Stylówka i otoczenia pasują do siebie
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, ja pamiętam jeszcze czasy, gdy bałam się ubierać bardziej odważnie i eksperymentować. Dziś nie mam z tym na szczęście problemu :) Ubiorem w stu procentach wyrażam siebie ;)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, zakochałam się w tej stylizacji! ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja!
    Bardzo ładne buty.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez pewności siebie nic nie zdziałamy. Świetnie wyglądasz!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna stylizacja!


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear :) You have a really stunning blog!
    I'm now following you :)
    I hope you can take a look at my blog and maybe follow me back :)
    xoxo
    Lory

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja świetna. Niesamowicie w niej wyglądasz. Masz śliczne włosy, tylko po zazdrościć.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz niepowtarzalna urode! ajjj i te twoje nogi <3 (że tak zapytam- cwiczysz cos na nie? ;)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nigdy nie skupiam się na nogach, raczej robię je przy okazji, o ile tak to mogę nazwać. :)

      Usuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz, pasuje Ci ten strój <3

    OdpowiedzUsuń