Recenzja "Skalpela" Ewy Chodakowskiej.





Kolejny raz mam płytę Ewy dzięki słynnej gazecie Be Active i oczywiście postanowiłam ją przetestować. Skalpel to juz kultowy program treningowy, który jest chyba najpopularniejszym treningiem Ewy Chodakowskiej. Ja wykonywałam te ćwiczenia w nowej odsłonie. 



Program jest nadzwyczaj spokojny i relaksujący, taki klimat stwarza muzyka i studio, mimo to dobrze czujesz pracę mięśni i solidnie nad nimi pracujesz, bo angażuje się całe Twoje ciało. W dodatku jest to program dla osób początkujących i zaawansowanych, bo masz możliwość podniesienia poziomu trudności, poprzez dodanie hantli lub innych obciążników.

Zapewniam Cię, że ten trening może zachęcić do ćwiczeń z Chodakowską i do przejścia na tak zwaną jasną stronę mocy, właśnie dzięki dość wolnym tempie, które nie męczy na tyle, by zniechęcać początkujących do kontynuowania przygody ze zdrowym stylem życia. Moim zdaniem Skalpel dla każdego, dla jednych jest to luźniejszy trening na leniwy dzień, a dla innych porządny wycisk. Sama zdecyduj o poziomie trudności.

Trenerka obiecuje, że już po 10 treningach poczujesz wyraźną różnicę, po 20 ją zauważysz, a po 30 będziesz mieć nowe ciało. Co więcej na płycie znajduje się pogadanka motywacyjna, która potrafi dodać sił i nakłonić do ćwiczeń.


Zamawiaj płytę i zawalcz, bo jest o co! 

Komentarze

  1. Nie rozumiem tego zapału na trening.rozumiem ze kazdy robi tovo chce ale... To nudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twoje zdanie. Ja uwielbiam ćwiczyć, więc o tym piszę. :)

      Usuń
  2. fajnie ,że masz taki zapał do treningów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post jak i blog :)
    Zapraszam na nowego bloga http://littlexraspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zacząć ćwiczyć, że moje ciało było piękne i tiptop haha. Nie mam na razie motywacji, ale zacznę właśnie od skalpela, ponieważ wszyscy go polecają. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ćwiczenia jak dla mnie są niestety zbyt bolesne dla kręgosłupa. Od zawsze mam z nim problemy i podczas ćwiczeń z nią już w pierwszych minutach ból nie daje mi możliwości kontynuowania :/ Ale za to uwielbiam ćwiczyć z Jillian Michaels-tak samo męczące ćwiczenia, ale przynajmniej kręgosłup nie boli :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam skalpel! Nie jestem regularna w ćwiczeniach, ale mam zamiar wrócić. Mi daje niezły wycisk.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ćwiczyć, ale niestety mam coraz mniej czasu :( Mam parę płyt Ewy Chodakowskiej. Daje wycisk! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dałam rady ze skalpelem ale wrócę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty