Pożegnanie wakacji z Zaful.





 Blogerką modową nazwać siebie nie mogę, bo o modzie nie mam zielonego pojęcia. Mimo to chcę pokazać Co parę rzeczy, które zdecydowanie przypadły mi do gustu, a w dodatku są godne polecenia! Przecież w życiu trzeba spróbować wszystkiego. 
Na początku wspomnę, że Zaful - klik oferuje bardzo dużo pięknych ubrań i dodatków, przynajmniej tak prezentują się na zdjęciach. Po porównaniu zawartości mojej paczki z fotografiami na stronie internetowej sklepu jestem bardzo zadowolona i mile zaskoczona, bo naprawdę nie ma różnicy. Rzeczy wyglądają identycznie. Ja polecam Ci, póki co, te które posiadam. Wiadomo, że materiał nie jest z górnej półki, w końcu Zaful to chiński sklep. Wykonanie moich ciuchów jest estetyczne, nie mam mu nic do zarzucenia. Dzisiaj przechodziłam w nich pół dnia i muszę przyznać, że są wygodne, do tego, jak dla mnie wyglądają świetnie. Koniecznie przejrzyj asortyment! A jeżeli interesuje Cię moda, a nie tylko sklep to możesz wejść na bloga - klik .






Komentarze

  1. Od dawna marzy mi się taka bluzka. Jest piękna <3 Mega są te okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, aż zaobserwuję z ciekawości jakie będą kolene posty :D Pozdrawiam <3 Mój blog: http://alicjalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne zdjęcia i ubrania :) czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper zdjęcia i ubrania ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. o Zaful już słyszałam ale jeszcze nie miałam okazji nic stamtąd zamówić.
    Świetne okulary *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny jest ten ostatni koronkowy zestaw :D
    Mogłabyś kliknąć w reklamy u mnie na blogu ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie: http://agnesssja.blogspot.com/2016/08/summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fotografie *,* Okulary cudo, zachwycam się. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nie powiedziałabym że się nie znasz na modzie :D bo stylizacja genialna ;D inna i oryginalna :D przypominasz mi główną aktorkę z dirty dancing tylko Ty jesteś ładniejsza :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne, a na dodatek Ty super pozujesz! A biała bluzeczka po prostu najlepsza :) Aż z ciekawości zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna całość, szorty są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne spodenki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka na prawdę cudna, też zaczełam właśnie z nimi współpracę
    śliczne zdjecia:*
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia <3 zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze można nabyć dodatki zamiast ciuchów :P, okulary fajne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty jesteś piękna! :) Super włosy no i niezła figura

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy! też czekam na ich paczkę :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy wybrałaś :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlatego ja wlaśnie nie nazywam siebie blogerką, tylko szafiarką, bo nie pokazuję najnowszych trendów, tylko to, w czym na codzien chodzę ubrana i jestem przy tym autentyczna, a nie jak większość blogerek, przebieram się do zdjęć :P

    bardzo podoba mi się ta bluzka- szczgolnie jej koronkowe wykonczenie- taka trochę boho jest, a ja z boho ostatnimi czasy bardzo się polubilam :D

    super wyglądasz !

    22,49$, 1,624, 4,56$, 10,67$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  22. Co za piękne okulary *.*
    Świetnie prezentujesz się w tym zestawie,szkoda tylko,że lata już prawie koniec. :(

    Będę wdzięczna za oddanie na mnie głosu w konkursie na miss polski - internetu Azulena. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia! ♥
    Okulary są świetne, zawsze takie chciałam mieć. :D
    Wiele razy już słyszałam o tej stronce, poklikałam. ^^

    blog | youtube
    Jeżeli chcesz, proszę, zajrzyj na mój kanał youtube, bardzo mi na tym zależy. :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna bielizna, jestem ciekawa jak bym w niej wyglądała :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw jest naprawdę świetny! Mówisz o sobie, że o modzie nie masz bladego pojęcia jednak twoja stylizacja mówi zupełnie co innego. Spodenki, koszula, okulary jak i bielizna cudo! Poklikane nawet z czystej ciekawości!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia klimatyczne, ciekawe ujęcia. Czuć ten ostatni powiew wakacyjnego ciepła. :) Co do ubrań- rzeczywiście fajnie wykonane i nie różnią się wcale od tych zaproponowanych na stronie producenta. Na pewno zajrzę na ich stronę by zapoznać się z większą gamą produktów. :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia <3 pierwsze jest prześliczne ^^ stylizacja idealna ^^ http://immortalimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i ciekawa sceneria! Zamówienie też udane :) Sama miałam przyjemność zamówienia kilku rzeczy i jestem z nich zadowolona ;)
    Bardzo kusiła mnie ta bluzka, ale jakoś w ostatniej chwili zrezygnowałam, bo nie byłam pewna czy będzie dobrze na mnie wyglądać.
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty