Jak zrezygnować ze słodyczy ?

Mam nadzieję, że trening stał się Twoim nałogiem! Jeżeli jeszcze nie zobaczyłaś małych efektów, nie martw się, niedługo na pewno się pokażą, o ile jesteś sumienna w tym, co robisz. Pamiętaj, nie jest łatwo i przyjemnie, ale będzie warto. Tego się trzymaj. Martyna - klik parę dni temu dodała post z treningami na najbliższe dwa tygodnie naszego wyzwania. Koniecznie sprawdź, może skorzystasz z Jej pomocy. Nie zapomnij także o zdrowym odżywianiu.

Udało Ci się wyrzucić ze swojej diety słodycze?

Mnie – tak! Jak? Nie czekaj do jutra, tylko już teraz odłóż Milkę, cukierki, batoniki i inne słodkości, zrób komuś prezent lub nakarm śmietnik, bez wyrzutów sumienia. Zastąp je owocami, orzeszkami, pestkami dyni, słonecznikiem, miodem, świeżo wyciskanymi sokami, czymś, co da Ci więcej energii, niż bezwartościowe cukry. Dlaczego wymieniłam żywność, która od słodkości leży daleko? Każdy z nas lubi przekąski, a nasiona zastąpią nam puste kalorie… Jednak najskuteczniejszym sposobem jest niemyślenie o nich. Nie siedź bezczynnie przed telewizorem, tylko zacznij robić coś pożytecznego, pomyśl o sobie, idź na spacer, przeczytaj książkę, poćwicz, spędź czas z bliskimi. Rób wszystko, aby je wyeliminować se swojej diety. Uwierz mi na słowo, że efekty będą sto razy lepsze. Nie ma sensu się zastanawiać i planować, rezygnować z nich małymi krokami. Trzeba od razu zacząć działać, bo najlepszy czas na działanie jest teraz! Nagradzaj się raz w tygodniu swoimi ulubionymi lodami, rozpieszczaj się śniadaniem, nie żałuj sobie suszonych owoców. Zapisuj najmniejsze osiągnięcia i wrzucaj do słoiczka - celebruj je. 
Zakoduj w głowie: Twój los zależy od Twoich nawyków.

Dołącz do nas na Facebooku - Z MIŁOŚCI DO SIEBIE






Proszę wszystkich czytających mojego bloga o dołączenie do witryny, która znajduję się na pasku po prawej stronie. Dziękuje za każde dołączenie, na pewno pomoże mi to w rozwinięciu bloga. Znajdziecie mnie również na DDOB. 

Komentarze

  1. ja jem z umiarem, a w umiarze jeszcze nikomu nie zaszkodziła kostka czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, jednak, aby uzyskać lepszy efekt po treningach warto słodycze odstawić na jakiś czas :)

      Usuń
  2. Ja kocham słodycze , ale trzeba poprawić sylwetkę haha :D

    golde-dor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post ! Świetny blog !
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce powrócić do zdrowego odżywiania na dniach ;)

    justdarcyy.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy i bardzo przydatny post <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam słodycze, ale takoe zdrowe przekąski to świetna alternatywa dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ludziom, którzy są w stanie zrezygnować ze słodyczy, ja za bardzo je kocham :D całe szczęście jednak mam taki organizm, że nie muszę jakiejś specjalnej diety trzymać żeby widoczne były efekty ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie muszę przestrzegać diety, jednak postanowiłam, że coś zmienię i wyszło mi to na dobre. :)

      Usuń
  9. Ja niestety mam problem z porzuceniem słodyczy i czasami udaje mi się ograniczyć ich spożycie do minimum przez jakiś czas, ale zawsze znajdzie się jakiś moment, kiedy wracam do jedzenia tych słodkości i wszystko idzie na marne. Ugh...

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że próbujesz coś z tym zrobić! Zastąp je gorzką czekoladą, np. jedz dwie kostki dziennie. Biały cukier zamień na brązowy. Takie banalne, jednak może dać stałe efekty. :)

      Usuń
  10. Ja chce ograniczyć z słodyczami ale nie wiem dlaczego, ale coś mnie w środku trzyma ze muszę choć trochę zjeść.

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj je zastąpić innymi składnikami i rób wszystko, aby się nie nudzić. :)

      Usuń
  11. Ograniczam cukier , ale czasami zdarzają się małe grzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdemu z nas zdarza się czasami zjeść coś słodkie, przecież jesteśmy tylko ludźmi - grunt, żeby je ograniczyć do minimum. :)

      Usuń
  12. Ja uwielbiam słodkość ale to jest tak że przychodzi taki czas i siadam zjem kawałek czekolady i jest mi dobrze zapełnię moją potrzebę na jakiś czas. Nie jem słodyczy codziennie. Czasami po prostu mój organizm domaga się zjedzenia takiej zwykłej czekolady i nic tego nie zastąpi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty