dawka motywacji IV

Niedługo pierwszy miesiąc naszych zmagań o lepsze ciało dobiegnie końca. Mam nadzieję, że wydarzenie z miłości do siebie to nie jedyny, a jeden z wielu pretekstów Twoich treningów i zmian żywieniowych. Dzisiaj przychodzę do Ciebie z ogromną motywacją. Pokaże Ci instagramowe profile, które na pewno zmotywują i zachęcą Cię do dalszego działania i walczenia o swój wygląd, nie tylko do 14 lutego. Mam nadzieję, że jeszcze się nie poddałaś,
 a jeżeli dzisiaj bardzo Ci się nie chce wstać z kanapy to koniecznie odwiedź te profile.
Poniżej nie znajdziesz opisu żadnego konta, 
ponieważ te śliczne zdjęcia mówią same za siebie!










Komentarze

  1. Dobra motywacja to klucz do sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie czyta twoich postów xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za inspiracje, niektóre mam już zapisane, a inne dodam chętnie :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, motywacja jest bardzo ważna w dążeniu do celu.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zbiór inspiracji :) Czasami zdarza się, że przeglądam takie profile i zastanawiam się czemu przestałam ćwiczyć :D No cóż teraz sesja i egzaminy, ale po niej zabieram się za codzienny trening :)


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam przeglądać instagramy w poszukiwaniu motywacji, te są bardzo ciekawe i na pewno je odwiedzę :D
    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od poniedziałku zaczynam na siłowni! Karnet już kupiony ;)

    justdarcyy.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe motywacje! :D
    Też czasem przeglądam insta ale to bardziej jak mi sie mega nudzi xd
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne motywacje! Ja bardzo często przeglądam instagramy w poszukiwaniu solidnej dawki motywacji :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie inspirujące instagramy :) Zapraszam do mojego
    ig :malinabeczek ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam przeglądać takie zdjęcia obserwuje i licze na rewanż http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna motywacja jest, teraz brakuje tylko chęci :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty