dawka motywacji II

Pierwszy tydzień naszych treningów już za nami. Mam nadzieję, że nie odpuściłaś, bo ja nadal trzymam się mojego postanowienia. Sześć dni w tygodniu ciężko pracuję nad moją wymarzoną sylwetką. Dzisiaj pokaże Ci filmiki, które towarzyszyły mi w pierwszym tygodniu wyzwania. Może wybierzesz coś dla siebie. Są krótkie, ale to nie znaczy, że nie męczą i nie dają efektów. Zdecydowałam się zacząć od czegoś, co mnie zmotywuje, a nie na starcie zniechęci. Do tego dokładam podstawowe ćwiczenia, których ilość codziennie zwiększam, to pokażę Ci w następnym poście. 


<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/pbiBzO063r4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
                 
                            m                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Komentarze

  1. Genialny post! Zaraz dodaję go do zakładek, ponieważ dobra dawka motywacji jest mi potrzebna :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę takie wysportowane ciała to aż mi się chce czwiczyć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty