Z miłości do siebie!

„ Z miłości do siebie” – to projekt, z którym ruszamy już 1 stycznia! Przygotuj się na wystrzały pozytywnej energii! Ja, wraz z Martyną BLOG Martyny przygotowałyśmy coś, czego jeszcze nie było. Wydarzenie, które stworzy lepszą wersje Ciebie. Razem damy radę…

O co chodzi?

Gdy wchodzę na motywujące strony internetowe najczęściej widzę metamorfozy. Metamorfozy osób otyłych. A jak zmusić się do wysiłku, gdy jest się po prostu chudym? Chcesz przytyć? Nie możesz? Nie załamuj się.  Najpierw masa, później rzeźba. Nie wiem czy jest tak u Ciebie, ale u mnie ta reguła kompletnie się nie sprawdza. Poza tym nie chce masy, nie chce specjalnie obżerać się słodyczami i fast food’ami z MC… Za to czuję, że ten moment jest idealny na zmiany!
Każda z nas zasługuje na kolejną szansę, więc jeżeli chcesz zgubić kilka kilogramów to także doskonale trafiłaś!

To będzie prostsze niż Ci się wydaję. Przez 45 dni będziemy modelowały naszą sylwetkę, by w Walentynki świętować sukces. Jeżeli dołączysz do grupy (wydarzenie na Fb - KLIK), od 1 stycznia, aż do 14 lutego, będziesz rozpieszczana. Przepisy, ćwiczenia, motywację! Musisz tylko nam zaufać!


Komentarze

  1. Bardzo spodobał mi się ten pomysł,ze względy ,że jestem chuda i nie mam czego zrzucać,więc będę stawiać na ćwiczenia modelujące :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inicjatywa :D życzę powodzenia Wam i sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty