Maciej




mod. Maciej T.

To bardzo miłe uczucie, gdy pisze do Ciebie kolega, z którym dzieliłeś lekcje i przerwy. My znamy się od zerówki, spędziliśmy w jednej klasie całą podstawówkę i gimnazjum. Wstawiłam na Fb link do poprzedniego posta i napisały do mnie same dziewczyny. Nawet nie spodziewałam się, że dostanę wiadomość od chłopaka. Było to ogromne zaskoczenie, tym bardziej, że Maciej wraca do domu tylko na weekendy i trudno było ustalić datę sesji. Jednak jeszcze w tym samym tygodniu zrobiliśmy zdjęcia. I stwierdzam : praca z chłopakiem jest o wiele prostsza niż myślałam. Jeżeli by porównać chłopaków do dziewczyn pod tym względem, to mężczyźni są bardziej posłuszni i konkretni, a to się naprawdę ceni, podczas jesiennych i zimowych sesji. 
Mam nadzieję, że czeka mnie więcej takich zdjęć. 





Jesteś zainteresowana/y napisz do mnie w wiadomości prywatnej.












Sprzedam skórzane botki, w rozmiarze 36. Noszone trzy razy, w idealnym stanie.
 Cena: 120 zł. 
Jesteś zainteresowana? Napisz na priv :)


Komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia, ja też planuję na dniach jakąś jesienną sesję ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie, ze sie zgłosił. Super wyszły te zdjęcia!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia!
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się ta sesja. Mi by się przydał fotograf, bo robię zdjęcia do postów w niekomfortowy sposób-samowyzwalaczem;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dokładnie na odwrót - wole robić zdjęcia dziewczynom :) fajna sesja ogólnie :) ja też robię zdjęcia. powodzenia!

    artcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dokładnie na odwrót - wole robić zdjęcia dziewczynom :) fajna sesja ogólnie :) ja też robię zdjęcia. powodzenia!

    artcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty