SILENT FOREST


mod.: Paulina G.

Moja duma 2015 roku. Mój klimat i moje spełnione marzenie fotograficzne. Cały pomysł narodził się dość dawno, oczywiście miałam jakąś tam wizję, jednak nigdy nie wierzyłam, że to zrealizuje. Nawet tego dnia nie szykowałam się na tego typu ujęcia. Planowałyśmy tylko kilka, zwykłych kadrów, których jeszcze tu nie dodałam. Solidnie się do nich przygotowałam, ale efekt mnie nie zadowolił, właśnie dlatego wykonałyśmy poniższe zdjęci i te portrety KLIK. Mam dość sporo ujęć, ponieważ pstrykałam je, dopóki nie poczułam, że jest naprawdę dobrze. Spontaniczne nie znaczy złe! 
Moje photography & fairy tales.






Komentarze

  1. świetny klimat sesji, sama taką bym nie pogardziła i chętnie stanęła przed twoim obiektywem :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite zdjęcia!
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super klimacik zdjęć! 5 to mój ulubieniec
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty