Dominika #3







mod.: Dominika Z.

Na zdjęciach jedna z moich ulubionych pozujących. Dominika jest już tutaj po raz trzeci. Bardziej pewniejsza przed obiektywem pozowała w ostatnim tygodniu wakacji. Przeglądając poprzednie galerie widać postęp modelki w panowaniu nad mimiką. Bardzo lubię Jej grzeczność i subtelność jaką pokazuje na fotografiach. Chyba to najbardziej mnie w Niej urzeka... Jak widać na pierwszym ujęciu, pracowałam również z kucem- Hanią. Było to niewiarogodnie trudne, gdyż Hania bardzo lubi jeść i gryzła prawie wszystko, co było obok niej. Miały być też owieczki ale nie dałyśmy rady ich okiełznać. Cała sesja miała opierać się na zwierzętach ale po dłuższych zastanowieniach poszłyśmy do stodoły, a potem na łąkę. Reasumując jestem zadowolona z efektów.



backstage






Komentarze

  1. Dominika jest swietna modelka <3
    Cudowne zdjecia ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna modelka i świetne zdjęcia, talent! :) Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    I u mnie na blogu rozdjaemy próbki za darmo!!!!
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a http://sawanowska.blogspot.com/♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty