BACKSTAGE #2












Mod.: Daria Prędki


Sesja miała miejsce w Niegosławiu na łące, 26 kwietnia, tego roku- najnowsza sejsa. Przyznam się, że były to bardzo spontaniczne, lecz zadawalające zdjęcia. Całość zajęła nam ok. 3h. Zrobiłam 100 zdjęć, zostało 26 najlepszych. Do tej sesji wykorzystałyśmy podwójny wianek ze stokrotek i tiul, nie dodałyśmy żadnej biżuterii, by uzyskać lekki efekt. Być może niewiele atrybutów, jednak wydaje mi się, że całość wyszła idealnie, pomimo, że biała sukienka i cera Darii niemal się zlewały, to dzięki temu połączeniu każde zdjęcie wygląda świeżo i wyrafinowanie. Do makijażu użyłyśmy cieni zaczynających się od jasnego różu, kończących się na podkreśleniu oka czarnym, reasumując makijaż był naprawdę delikatny, tylko lekko podkreślał atuty oka. To już nasza druga współpraca, tym razem bardziej owocna, niż ostatnio. Dzięki pięknej pogodzie zdjęcia wyszły dość jasno, dlatego użyłam filtru ściemniania, który uwydatnił szczegóły i podkreślił jeszcze bardziej kolory. Żadnej z fotografii nie wyostrzałam, by zostawić, wręcz podkreślić subtelność. Sesja była robiona lustrzanką- Nikon. Standardowo pomagała mi Olka, więc wspólnie moim zdaniem wykonałyśmy kawał dobrej roboty.   Motywem przewodnim oczywiście była wiosna, która codziennie nam o sobie przypomina, mimo to bardziej skupiłam się na ptakach. Wydaje mi się, że sami zobaczycie to porównanie. Ptak, czyli pokazanie jakiejś wolności, marzeń. 
 Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to zapraszam na ASK.



EFEKTY: 






Komentarze

  1. Fajne zdj :D

    Proszę mogłabyś poklikać w linki z tego posta? To dla mnie bardzo ważne...
    http://karolinas-bloog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty