Sun

 spodenki - Rosegal // kapelusz - Gamiss // bluzka - Sammydress // choker - Sammydress // pasek - Sammydress  


Kolejna stylizacja, czyli nic nowego, ale moda to temat, który lubię. Ogromną przyjemność sprawia mi wymyślanie stylizacji i robienie zdjęć. Poza tym sama właśnie takie blogi odwiedzam najczęściej. Od kiedy pamiętam kombinowałam ze stylem i przerabiałam ubrania. Mieszkam w bardzo małej miejscowości, więc wyglądanie inaczej nie było tutaj dużym wyzwaniem. Aktualnie wszyscy stajemy się bardziej postępowi, jednak widzę, że moje niektóre outfity potrafią zdziwić niejedną osobę z tej miejscowości. 

Akurat ta stylizacja niczym nie zadziwia, jest po prostu wygodna. Jeżeli szukasz przewiewnej hiszpanki to ta z Sammydress jest godna polecenia, rozmiar się zgadza, do tego zrobiona jest z nieniecącego się materiału. Spodenki są odrobinę za szerokie w pasie, na szczęście pasek utrzymuje je na swoim miejscu. 



 Podoba Ci się tutaj? Jeśli tak to koniecznie zaobserwuj lub skomentuj. :)


Komentarze

  1. Stylizacja totalnie w moim stylu!
    Obserwuję!

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale świetna stylizacja a spodenki przecudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie genialna bluzka, świetnie się na Tobie prezentuje. ;) ogólnie stylizacja baardzo mi się podoba i baardzo w moim stylu jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja! Jeans + czerń i biel zawsze wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw, a szorty świetne! poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaką Ty masz urodę! <3
    Ta bluzka jest prześliczna! I na Tobie leży idealnie :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. love this post, so nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Supr że piszesz o tym co bardzo kochasz, a co do stylizacji to zawsze tak samo mam byle wygodnie było, nawet zwykłe ubrania nie wstydzę zakładać jeśli mi dobrze się czujesz.

    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja ;) szorty bardzo mi się spodobały <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja na wielki plus :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty