Martyna







mod.: Martyna S.


Najnowsza i ostatnia wakacyjna sesja. Tym razem same ujęcia portretowe. W wcześniejszym poście pisałam, że będą jakieś zdjęcia z backstageu, niestety byłyśmy tylko we dwie i żadnych nie mam... Martyna przez wakacje pomagała mi w każdej sesji, aż w końcu przyszedł czas na to, by ona wcieliła się w rolę modelki. Jak sama stwierdziła myślała, że to o wile prostsze. Mimo, że nie czuła się nie wiadomo jak dobrze przed obiektywem zdecydowanie dała radę... Bardzo zależało mi na tym, by wszystkie kadry przypominały obrazy. Mają wisieć w nowym domu Martyny, więc bardzo się starałam podołać mojemu celu. Poza tym to chyba pierwszy raz, gdy robiłam zdjęcia, po to by zdobiły czyjś salon. Może to nie powód to chwalenia się, jednak jestem dumna z tego, że moje prace mogą się gdzieś prezentować.

Komentarze

  1. Zdjęcia są cudowne ... Takie magiczne i kolorowe <3

    Serdecznie zapraszam do mnie : http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty