02.07.2016

Fit magazyn.


Jesteś dla mnie ogromną motywacją! Kto nie chciałby usłyszeć tak miłych słów? Być motywacją dla samego siebie i dla innych to naprawdę sztuka. Pozytywnie wpływać na innych, a przy okazji czerpać dla siebie korzyści - to wspaniałe uczucie. 
Każdy z nas może go posmakować. Trzeba tylko wykonać parę, pozornie mały kroków - musisz otworzyć się na ludzi, robić to dla siebie, walczyć o lepsze jutro, docenić swoją osobowość i ciało, a co najważniejsze nie bać się ryzyka. Mów głośno o swoich sukcesach, przecież masz się czym chwalić. Mów o tym,  co udało Ci się osiągnąć ciężką pracą i o tym jak do tego doszłaś. Nie bój się wyłamać i nie bój się mieć własnego zdania. Niektórzy Cię pokochają za Twoją ambicję, inni znienawidzą za siłę jaką w sobie masz. Staraj się o samego siebie, nie poddawaj się. Wyznacz sobie cel i skrupulatnie do niego dąż. Pokaż, że stać Cię na dużo i na jeszcze więcej. Nie wstydź się swojego ciała. Uwierz, że to już czas wyjść poza normy i pokazać swoją siłę. 
Pamiętaj, że warto próbować i korzystać z szans, jakie dostajemy od życia. Dawaj z siebie 100 procent. Staraj się być najlepszą wersją siebie. Mimo, że nie masz szcześciopaka na brzuchu, Twoich mięśni dwugłowych ud wcale nie widać, to i tak możesz czuć się fit, nie Twój wygląd, a zachowanie może podnieść z kanapy niejedną osobę! 



Biorę udział w konkursie na stronie internetowej Fit Magazynu. Jeśli podoba Ci się moje zdjęcie koniecznie kliknij ZOBACZ ZDJĘCIE i napisz kreatywny komentarz. Mój post dał Ci kopa do działania? Koniecznie napisz to w komentarzu. 

11 komentarzy:

  1. Super zdjęcie :D
    Nowy post. Zajrzysz? :))

    efeel.wordpress.com
    << CO ZROBIĆ Z TRUSKAWKAMI?, Pomysły na nocną

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma motywację albo osobę lub rzecz , która motywuje ostatnio szał jest na Fit i sama się nie poddalam mam wagę o której marzyłam , a teraz mogę tylko dbać o nią , ale też nie ograniczać się na maksa bo wszystko jest dla ludzi .życzę Ci ppwdzenia w konkursie , a przede wszystkim wygranej .


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeee! Mam identyczne legginsy z Gym Hero! :) Są boskie :> Zdjęcie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie, cały post świetny.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi motywacji do tego, żeby zacząć się ruszać. Dziś moje mięśnie odmówiły posłuszeństwa, to zły znak.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama ćwiczę, zwykle robię to codziennie aby trzymać formę ;) Lubię swoją figurę i to jak wyglądam. Ćwiczenia = endorfiny! To szczęście jakie wywołuje u mnie koniec treningu jest nie do opisania! Uwielbiam to uczucie.
    P.S. Świetne zdjęcie! :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentarz dodany :)
    Fajnie jest żyć, gdy czujesz, że masz po co żyć, pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie motywujący post :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądrze i fajnie napisany post. Nie zapomnijmy, że powinniśmy robić to dla siebie, a nie dla innych - na pokaz.

    OdpowiedzUsuń