Jak rozpoznać prawdziwego przyjaciela?




Ludzie pragną być w gronie bliskich, którzy zbudują wsparcie w tych najgorszych sytuacjach. Ktoś kiedyś powiedział, że prawdziwego przyjaciela ma się jednego… Bywa tak, że słuchasz opowieści o tym; jak świetnie czuje się ten, kto ma mnóstwo przyjaciół, że zawsze może na nich liczyć, że przy nich nic nie musi udawać, że tworzą świetną paczkę i niezależnie od dnia mogą płakać, śmiać się i wygłupiać? Pewnie wtedy robi Ci się przykro. Myślisz, że nie jesteś dość fajny, by mieć więcej niż jednego przyjaciela? Głupotą jest takie myślenie. Dobrze jest posiadać znajomych. Ich możesz mieć milion. Jeszcze lepiej posiadać dużą liczbę kolegów. Ich możesz mieć tysiące, ważne żeby mieć wspólny temat. A przyjaciół? Dawka na całe życie to jeden. Jeden prawdziwy. Twój przyjaciel, a Ty jego. Inna przyjaźń nie istnieje. Pewnie przekonamy się o tym jeszcze nieraz. Teraz nie jest łatwo o bliźniaczą duszę. Mimo to warto szukać i być cierpliwym. Jak go rozpoznać? Chyba tego nie wie nikt. Potrzeba czasu i nadziei. Pewnie zjawi się w najmniej oczekiwanym momencie. Najlepsza przyjaźń? Damsko-męska. Takiej nic nie zastąpi, chyba każda z nas wie dlaczego. Kiedy już ją zdobędziesz musisz ją pielęgnować, dawać z siebie jak najwięcej, by nie stracić tego skarbu, którego nie wszyscy doświadczają.  A gdy ktoś będzie się chwalił ilością przyjaciół. To wszystko nieprawda. On jeszcze nie dowiedział się tego, co mówią między sobą i nie tylko. On nie wie, że każdy jego sekret przekazywany jest z ust do ust tych śmiesznych przyjaciół. On jest biedny. Jedyne, co możesz zrobić to powiedzieć, że żal Ci tej naiwności … 




Komentarze

  1. Ja mam od 4 lat jedną przyjaciółkę i kilku znajomych... Ludzie zbyt szybko nazywają kogoś swoim przyjacielem a potem się dziwią, że ludzie są fałszywi :P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam siostrę nie przyjaciółkę :D
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawe posty, czekam na kolejne :) Życzę sukcesów i wytrwałości w pisaniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/first-order-of-choies.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/little-black-dress.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w linki do ubrań, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mianem przyjaciela mogę określić mojego chłopaka i moją siostrę, uważam, że ludzie nadużywają tego określenia :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post !

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Yes, I follow you on gfc, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądry i pouczający post :) Dziś ludzie mają masę znajomych, których uważają za przyjaciół, ale w gruncie rzeczy są to głównie przyjaciele od śmiechu, imprez i zabawy.. A jak przyjdzie co do czego, ne ma nawet do kogo zadzwonić i się wyżalić. Spotkałam się już z takimi osobami, które sądziły,że mają na kogo liczyć. Cóż, trochę żal mi takich osób, w końcu nigdy nie wiadomo na kogo się trafi. Ale masz rację - trzeba szukać! Choć najlepsze przyjaźnie zawierane są chyba przez przypadek ;)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to napisałaś, na dodatek słucham smutnej piosenki, to zrobił się taki klimat :D <33
    Ja ze swoją przyjaciółką znamy się już 9 lat i jesteśmy dla siebie jak siostry, nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciółki ;)


    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty